oslo, quiz/19årsfirande & kantareller

att köra 100 mil fram och tillbaka till oslo var ingen hit, framförallt ska jag aldrig mera köra inne i centrala oslo, kaos! en en-filig rondell blev helt plötsligt tre-filig.. men i övrigt blev det en lyckad tripp, vi hann med att gå på 2 lägenhetsvisningar, åka till ikea och lämna ut lite cv. nu får vi bara vänta och se, men jag känner på mig att det lär bli en tur till upp snart! igår firade vi emil på cheers med quiz, riktigt trevligt blev det, äntligen någonting att göra i lilla varberg! nu tänkte vi dra ut och förhoppningsvis hitta lite kantareller efter att ha fikat på min balkong med hemmagjord björnbärspaj direkt från trädgården!
vägstopp i norge



fikapaus på sogner




komma in i bostadshusen är inte det enklaste!


födelsedagsbarnet&annie



bra bild att avsluta med tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0