opportunities

jaha, ett inlägg, hur många blir förvåndade? haha, jag iallafall! jag har inte haft lust att blogga på ett tag eftersom jag inte har haft något intressant att dela med mig av, ni hade blivit uttråkade.
men nu känns det mycket roligare eftersom jag inte har någonting jag är bunden till - skolan. utan jag är fri, kan hitta på vad jag vill - norge!! blir glad bara jag tänker på det, bort från varberg och se andra delar av världen.
varberg är är en sommarstad helt enkelt, vilket jag märkte på jobbet idag, 12 gäster..
nä, nu måste jag hjälpa mamma med förberedelser inför hennes tjejmiddag, sen får vi se vad kvällen erbjuder, quiz på cheers kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0