PEACE & LOVE

efter en helg fylld av 50-dagars, massa jobb och random-fest så är jag utslagen!
tror jag har sovit så lite att jag blivit pigg, men det spelar ingen roll för nu är det bara TVÅ veckor kvar av gymnasiet.
sen är jag väldigt lyckat lottad eftersom jag fick tag på dom sista P&L-biljetterna till mig och clara. thilda köpte sin tidigare idag och annie får sin gratis pågrund av att hon hänger upp plancher i varberg och falkenberg den tönten. så nu är jag sjukt glaad!! får bara tjata lite mer på jobbet att jag ska ha ledigt också, haha!

här är en fin liten playlist på sju timmar som jag har suttit och pillat ihop, som tur är helt håkan hellström fri!
http://open.spotify.com/user/notyourbaby/playlist/4CMzcB3VzH2YaCKxOigfWn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0