18-23

jag har kommit på att det bästa med att ha en egen blogg är att man slipper bli face-rapad och det sämsta är att man istället får klagomål på dålig uppdatering, så det går väl på ett ut!
iallfall, efter en dag bestående av en mysig lördagskaffe med A,M&M och jobb så har äntligen funnit min plats - sackosäcken! med en GI-tacotallrik i förhoppning av ett avsnitt 90210, gossip girl eller OTH. men till min inte så stora förvåning har jag (sveriges största serienörd), inte ett enda kvar att kolla på. så nu sitter jag här och funderar på om jag ska skaffa mig ännu en serie att följa, eller om jag ska tag i mitt liv, just här kommer jag på mig själv: (vampire diaries 22 sekunder kvar..)

som tur är hinner jag inte kolla på det.. nu!
bror ringde precis och bad mig leka taxi för polisen hade stängt någon fjortis-fest, i himle..
bara att plocka fram gps:en!
bilder från lördags-fikan innan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0