agree to disagree

jaha, hej och välkommna till den andra bloggen i mitt liv. som ni kanske förstår blev det första försöket för två år sedan misslyckat, så vi får hoppas detta går bättre! hade planerat att det första inlägget skulle vara sten-seriöst och att jag skulle skriva en lång presention om mig och visa mitt senaste mästerverk inom matlagning. men det får bli en annan gång, eller inte alls gällande det förstnämnda!
istället får detta bli en lätt start där ni tar del av den photo-session vi hade kul med igår när vi testade min G12:

Kommentarer
Postat av: Thilda

Helt schyssta bilder! ;) hoppas du fortsätter blogga nu...:) första kommentaren från den bästa!

2011-03-23 @ 10:35:42
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0